Haber Anasayfa - Editör Girişi
En Çok Okunan Haberler(2012)
Turnuva Haberleri (Yenilendi) - (21.03.2013) 39087
İncesu'da seçim çalışmaları - (4.11.2013) 25679
Kızılören Futbol Turnuvası soan erdi - (6.05.2016) 18151
Seçim sonuçları ! - (30.03.2014) 16596
Canlı yayın başladı ! - (29.06.2013) 16155
2012 Yılında Askere Gidecekelerin Listesi - (7.02.2012) 15445
Uzungöl piknik şöleni yapıldı. - (9.07.2012) 15130
Üniversiteliler buluşması gerçekleştirildi - (2.02.2015) 14873
Kızılören'de korkunç cinayet - (13.10.2014) 14416
Kayseri Kızılörenliler Derneği'nden Yol Açıklaması - (28.11.2013) 14154

En Beğenilen Haberler(2012)
Dernek'ten Özhaseki'ye ziyaret - (25.04.2014) 9
Kayseri Kızılörenliler Derneği'nden Yol Açıklaması - (28.11.2013) 8
Dernek Yönetimi belli oldu - (25.06.2012) 8
Uzungöl piknik şöleni yapıldı. - (9.07.2012) 8
Kayseri Derneği Plaket Dağıttı - (18.07.2012) 8
Bir hemşerimiz daha profesör oldu - (29.11.2012) 8
Gölünbaşı'na sıcak asfalt yapıldı - (2.12.2012) 8
Aydın Uzun doçent oldu - (8.12.2012) 8
Yoğun kar yağışı devam ediyor (Güncellendi) - (9.01.2013) 8
Kızılörenli firma Flash Haber'de - (11.03.2013) 8
Yol tamamlanmak üzere - (1.11.2013) 8
Özhaseki Kızılören'de yol açılışı yaptı - (21.02.2014) 8
Bursların ilk taksidi ödendi - (4.11.2014) 8
İstanbul Kızılörenliler Derneği 2500 ağaç dikti - (2.12.2014) 8
Hüseyin Kulaç'tan örnek davranış - (13.02.2015) 8
Hain saldırıda bir hemşerimiz şehit oldu - (20.07.2015) 8
İki kişi sobadan zehirlendi - (20.02.2015) 8
Burs başvuruları başladı ! - (10.08.2015) 8
Salih Güdelek Milletvekili adayı oldu - (6.09.2015) 8
Erciyese kar yağdı - (26.10.2015) 8
Kızılören'de Soygun - (24.02.2016) 8
Kızılören Futbol Turnuvası soan erdi - (6.05.2016) 8

En çok okunan Haberler
2013 - 2012 - 2011 - 2010
2009 - 2008 - 2007 - 2006
2005 - 2004 - 2003 - 2002
:: Eğitim seviyesi neden düşük?
Kasabamızda eğitim seviyesi neden düşük?" bu sorunun cevabı bir türlü net olarak verilemiyor. Fakat durumu biraz detaylı olarak incelediğimizde sorunun cevabını bulmak hiç de zor olmayacaktır.

Hatırlanacağı gibi İstanbul Kızılörenliler Derneği Eylül ayında kasabamız ilköğretim okulunda okuyan 17 tane sekizinci sınıf öğrencisini OKS sınavına hazırlamak amacıyla dershaneye göndermişti. Dernek, gerçekten iyi bir düşünceyle öğrencilerin iyi bir eğitim alarak kaliteli bir lisede eğitim görmelerini amaçlamıştı. Her bir öğrencinin 800 ytl olan gideri dernek tarafından karşılanmıştı.

Bu öğrencilerin çoğu zamanla çeşitli mazeretlerle dershaneyi bıraktılar. Son alınan bilgilere göre öğrenci sayısı 3-4'e kadar düşmüş durumda.

Dernek bu öğrencilere ayrılan fonu öğrencilerin dersaneyi bırakmalarından sonra, ÖSS ye hazırlanan 16 öğrenciye aktarmıştır..

Bu durumda "Kasabamızda eğitim seviyesi neden düşük?" sorusunun cevabı net bir şekilde ortaya çıkıyor. Buyrun cevabı siz yazın...

2.02.2007
Bu haber 14769 kez okundu.

Yorum Ekleme Alanı
İsminiz :

YORUMLAR (Bu habere 148 adet yorum yazıldı)
Merhaba öğrencilerin neden dershane ye gitmedikleri sorulmuş ben bir öğrenci olarak cevap vereyim ordaki dersler bizim aldığımız eğitime göre fazlasıyla ağır aynı dershaneye gelen diğer bazı öğrenciler ne kadar bilgisiz olduğumuz la dalga geçiyo siz okulda hiçmi ders görmediniz diyor bu sebebten dolayı gitmek istemiyoruz diğer taraftan diğer öğrenciler konuları pekiştirirken biz daha o konuya sıfırdan başlıyormuşuz gibi oluyor okulda konu sadece başlık olarak geçiriliyor dershanede çok geride kalıyoruz

öğrenci-9.02.2007 

*?*senin sorunun kesinlikle dernekle bu 1 ikincisi öğrenciler terbiyesiz değil bilgisiz yani aile terbiyesi var ama öğrenim seviyesi düşük sen olayı okadar saptırdın ki ben kendimi suçlu görmüyorum senin suçlamanıda kabul etmiyorum.okula alınan fotokopi makinası her yıl değişilmez bir kere alınır ve kullanılır ama bizim okulda her yıl fotokopi makinası sorunu yaşanıyor ne oluyor bu makinaya çocuklarmı kullanıyorda bozuluyor bu makinalar?bu sorunda idarenin suçu.İncesuya giden öğrenciler öğrenerek değil sınıf geçirilerek gidiyorlar dershanede de bu öğrenimin eksikliği görüldü.kaldıki İncesu ya giden çocukların pek çoğu dershanelere bir kısmıda abiler ablalar adını verdikleri bana göre okuldaki öğretmenden daha özverili ve gayretli üniversite öğrencilerinin yanın da ders çalışıyorlar.önemli olan otobüsü öğrenci doldurmak değil öğrencinin kafasına bilgi doldurmaktır.okulun ihtiyaçlarına gelince bir fotokopi makinasının yokluğundan mı eğitim seviyesi düştü ki oda bozulana kadar olan birşeydi.kasabanın hayır sever leri ve velileri okulun hiç bir isteğini geri çevirmemiştir.parasızlık tan okula ne yapılmadı söylermisiniz bilelimde onuda yaptıralım.yazılarınız dan anladığım kadarıyla siz bu okulun müfredatından haberdarsınız anlatın bizlerde bilelim ona göre konuşalım.dernek nasıl olmuşta okulun eğitim seviyesini düşürmüştür açıklaya bilirmisin?derneğin yaptığı bence çok güzel bir davranıştı konuşmalarından anladığım kadarıyla dershane parasını okula istiyorsunuz eğitimi yükseltmek için öğretmmenlere prim mi vermeyi düşünüyorsun senin amacın eğitim değil ticaret.Diğer taraftan başka bir arkadaş beni dernek savunucusu olarak ilan etmiş ben derneği savunmuyorum ısrarla alakası olmadığını düşünerek konunun dışında tutmaya çalıştıkça siz konuyu derneğe getiriyorsunuz.okuldaki eğitimle derneğin ne alakası var okul devlet okulu özel kolej değil ki dernek katkılarıyla eğitimi yükseltmeye çalışıyorsunuz?rumuzun gibi yorumunda soru işaretleriyle dolu.

derin darbe-9.02.2007 

biri çıkıyo sapur supur yazıyo sonrada bi başkası ona karşılık veriyo sizin ne yaptıgınızı anlamak mümkün degil egitimi nasıl olurda daha kaliteli hale getirebiliriz onun için bi fikrin bi önerin varsa yaz eleştirmekten başka ne işe yarıyor yaptıkların sırf muhalefet olsun iyi veya kötü baykal misali arkadaş allah aşkına bi öneride bulun herkesi memnun edecek senin ellerinden öpeyim kuru sıkı atma din kardeşiz nolur burayıda kirletme temizlemek okuyanlara kalıyo çünkü KİME YAZILDIGINI O KENDİ BİLİYO** YILDIZI VAR

B.....-9.02.2007 

DERİN DARBE'ye çocukların hiç bir konuda yeterli eğitimi almadıklarını söylüyorsun.Demek suçunu kabul ediyorsun.Çünkü eğitim ailede başlar.Aile çocuğuna iyi bir eğitim vermeli.Okul da bu iyi eğitimli çocuklara gerekli öğretimi vermelidir.Okullarda yapılan eğitim değil öğretimdir.Eğitimsiz ve disiplinsiz okula gönderilen çocuklara birşey öğretemezsiniz.Hergün İncesu'ya bir otobüs öğrenci gitmektedir.Okulda bir şey anlatılmadı da bu öğrenciler oralara kadar nasıl geldiler peki.Yoksa sadece bu öğrencilerle mi ilgilenmişti öğretmenler.Müfredatı bilmeden insanlar buradan yorum yapmaya kalkıyorlar.Bu konunun başlamasının nedeni bence dernektir.Sen kendi okul öğretmenlerine güvenme git dersaneye onca para dök,sonra gel okul öğretmenlerini suçla.Oraya vereceğiniz paranız yarısını dahi okula verseydiniz bu gün okulda başarıları konuşuyor olurduk.Parasızlıktan okulda hiçbir şey yapılamıyor.Bir fotokopi bile çektirmek sorun teşkil ediyor.Dernek birkaç öğrencinin okuması için diğer öğrencileri unutuyor ve parayı özel dersanelere harcıyor.Sorun eğitim düşüklüğü değil CAHİLliktir.

*?*-9.02.2007 

Birkaç gündür yorumları takip etmekteyim.Görünen manzara hiç hoş değil bana göre.Dersaneye gitmeyen bir öğrenci çıkıpta neden gitmediklerini burada anlatmalıdır.Eğer bunu öğrenciler anlatamıyorlarsa bu işin sorumluları olan dernek yetkilileri çıkıp buradan bizleri aydınlatmalıdırlar diye düşünüyorum.Sorunları nedir bilmemiz lazım.Yoksa çözüm değil gördüğünüz gibi çözümsüzlük ortaya çıkar.Dernek yerine DERİN DARBE rumuzlu bir arkadaş devamlı surette dernek savunulucuğu yapmaktadır.Demek ortada dernekle ilgili bir sorun var ki bu zat görevlendirilmiş diye düşünüyorum.*?* rumuzlu arkadaşın fikirlerine ben de katılıyorum.Buradan dernek yetkililerine seslenmek istiyorum.Çocukların dersaneye gitmemelerinin sebebini lütfen açıklayınız.Eğer bunu bilirsek kasabada eğitimin sorunlarına daha kalıcı çözümler getirileceği inancındayım.

-9.02.2007 

*?* Nedendir bilmiyorum ama ısrarla konuyu derneklere taşıyorsun.Ben yine söylüyorum ki benim hiçbir dernekle alakam yok kasabada yaşayan sorunları daha yakından gören bir Kızılören'liyim.Derneği savunmak bana düşmez derneği yermekte sana düşmez en azından bu sayfada eğitimi tartışırken sen ve senin gibiler olayı dernek yönetimi istifa nidalarına kadar getirdiniz.Eğitimin düşük olmasının sorumlusu dernek yada dernekler değil.Asıl sorumlular eğitimi gerektiği gibi vermesi gerekirken vermeyen okuldur dernek ancak eğitime katkıda bulunmakla sorumludur vede öyle yapmıştır ama sonunda hüsrana uğradığı söylendi ama hüsrana uğrayan dernek değil tüm Kızılören'dir.Çünkü çocuklar hiçbir konuda yeterli eğitimi alamamaktalar.Bu şekilde gidilirse derneklerde velilerde iyi niyetli eğitimcilerde boşa çabalayacaklardır.SAYGILAR

DERİN DARBE-9.02.2007 

"Adanalılar derneğinde kaos" Başlıklı haberimizi gereksiz polemiklere neden olan yorumlara yer verildiği için sayfayı kapatmak zorunda kaldık.Haberin kapatılması sitemizi izleyen bir çok ziyaretçimizin ve bizim arzu etmediğimiz bir durum olmuştur.Kiziloren.Net Olarak konuları objektif olarak gündeme getirip, Kamoyu ile paylaşarak, sorunların çözülmesine yardımcı olmak arzu ve isteğimizdir.Bu haberin'de kapanan ikinci bir haber olmamasını diliyoruz.Gereksiz polemiklere neden olacak yorumların yazılmamasını rica ediyoruz.

Kiziloren.NET-9.02.2007 

DERİN DARBEYE,insanlar fikirlerini iyi ya da kötü yönde beyan ederek bir sorunu çözmeye çalışıyorlar.Ben de herkes gibi fikrimi yazdım.Buna insanlar katılırlar,katılmazlar bilemem ama fikirlere saygı duyulması gerekir.Kaç gündür fikir üretmek yani çözüm bulmak adına hiç bir şey yapmayıp sadece benim yazılarım üzerinden DERNEK savunulucuğuna başladın.Eğer dernek çalışanıysan nikini ona göre belirt.Değilsen derneğin işleyişini bilmeden savunmak sana düşmez.Benim dernek dahil hiç kimseyle bir sorunum olamaz.Ama dernek yüzünden öğrencilerin gitmediğini beyan ettim.Bu sorunu getiripte eğitim kasabamızda neden düşük diye sorduğunuzda konu yanlış anlaşılır.Dersaneye gitmeyen öğrenciler yüzünden okulu,çalışanları ve özellikle kasaba insanını suçlamanın doğru olmayacağını söylemek istiyorum.Kısacası bu işi dernek başlatmış ama sonuçlandıramamıştır.Dernek sorunun kasabada eğitimin düşüklüğü sonucuna vararak işin işinden çıkmış meydan sizin gibilere bırakılmıştır.Sorunu biz değil işi başlatan çözmelidir diyor herkese saygılar diliyorum.

*?*-9.02.2007 

İstanbul derneği eğitimden anlamadığı ve anlayıp önem gösterdiği tavır içinde olmak için bu işe atılmıştır.Başkan duran bey eğitimden bir velinin anladığından öte oda sıradanın fazlasını anlamamaktadır..... İstanbul derneği eğitimden sorumlu bşk. yardımcıları mı var bir sürü görevli dernek yöneticisinin içinde. çok önem veriyolarsa söylesinler.

ist.kzıılörenli-9.02.2007 

ismi lazım değil.isin önemli değil fikirler önemli burda siz neden rahatsız oldunuzda sayfanın kapatılmasını istiyorsunuz? siz de isim kullanmıyorsunuz.suçlu arama konusuna gelince suçluyu bulacaksınki sucu ortadan kaldıracaksın.sen hastalıklı bölgeyi temizlemiyosun ilaçla geçiştirmeye çalışıyosun.hiç bir veli çocuğunun okumamasını istemez nadiren bazı çocuklar okumak istemiyo onlarda zaten okula gitmiyor.bizim konumuz okumak isteyip okula isteyerek giden ama okulda birşey öğrenemeyen çocuklar. hani o kadar çocuk geliyor okula hiç birimi okumak istemiyor bunların geçin bunları eğitim sistemi düşük bunu kabul edin.Bir lise öğretmeni sınıfında ki öğrencilere dershaneye gitmeden üniversite kazanamazsınız diyorsa o kendi eksikliğini kabul ediyor demektir peki Parlaklar ilköğretim okulu ndakiler neden etmiyor.ben zaten okulun içinide dışını da çok iyi bildiğim için konuşuyorum hiç bir öğrenci ders saatinde okul dışında olmamalı ama bizim okulda kimi kimden sorarsın mesai saatinde okulda olması gereken görevli kayseride oluyor ve müdürün bile haberi yok bu nasıl disiplinsizlik örneğidir. sayfa kapatma konusuna gelince kesinlikle kapatılmamalıdır.

derin darbe-8.02.2007 

*?*baştan beri derneği suçlayıp durdun okul öğretmenleri bu çocukların dershaneye gönderileceğini biliyordu peki neden görüşlerini belirtip fikir ortaya atmadılar?dernek onların ağzınımı kapadı öğretmen rumuzlu arkadaş da aynı yorumu yapmış madem olayın farkındaydınız da derneği yönlendirmediniz?çocuk dersi anlamayıp dershanede bocaladığı için gitmek istemiyorsa derneğin suçu ne?sizin sorununuz belliki dernekle bu yüzden eğitim sayfasını işgal etmeyiniz iş çığrınden çıktı saygılar

derin darbe-8.02.2007 

MRB BU EGITIM SEVIYESİNİN DÜŞME NEDENİ ÖNCELİKLE ÖĞRETMEN YETERSİZLİGİDİR. DİSİPLİNSİZLİK DE COK ONEMLİ BIR NEDEN. ÖGRENCİLERİ BOS BIRAKMAMALARI LAZİM OKS YE VE ÖSS YE HAZIRLANAN GENCLERE DE ONEM VERİLMESİ LAZIM YOKSA BU SEVIYE DÜŞER TABİ

RUKİYE EMEL-8.02.2007 

Derin darbe ve dernek çalışanlarına, derneğin parası oradakilerin kendi ceplerinden koydukları bir para değildir.O para tüm kızılörenli bağışçıların tasarrufları ile sağlanmıştır.O yüzden parayı plansız ve programsız harcadıkları için derneği sorumlu tutuyorum.Çünkü okul öğretmenlerinin bilgisi haricinde öğrencileri dersaneye göndermişler ve sonucu hüsranla bitmiştir.Böyle bir konuyu dernek kendisi düşünmüş ve uygulamaya koymuştur.Çocukların dersaneye gitmemelerinin suçunu kendilerinde aramayan dernek çalışanları tüm suçu okul çalışanlarına yıkarak işin içinden çıkmaya çalışmaktadırlar.Kendi beceriksizliklerinin neticesinde tüm okul çalışanları,öğrenciler ve aileler suçlanmıştır.Bu hareketleri neticesinde herkese zarar vermişlerdir.Mantıklı olanı bir an evvel istifa etmeleri ve işi ehillerine bırakmalarıdır.Derneğin yanlış yaptığı iş için herkesin suçlanması yanlıştır.

*?*-8.02.2007 

ya okuma yazma biliyonmu biliyon toplama çıkarma çarpma bölme biliyonmu biliyon okula gidip napacan tenefüs kantin evde oturup televizyon izlemek varken sen okulu napacan......

okulu sevmeyen bir çocuk-8.02.2007 

Sevgili Yunus; herkes bir şeyler yazıyor isim vermiyor, olay eğitimden çıktı suçlu aranıyor eğer mümkün ise bu sayfayı kapatın.Anne,baba,kardeş,hizmetli,öğremen, müdür,okul herkes bir şey uydurup suçlama yapıyor. Sonu olarak işte okul,işte öğretmen öğrerenci ben okyacam diye ders çalışsın gelsi bak öğretmen neler yapıyor fazla lafa gerek yok.PARLAKLAR İLKÖĞRETİM OKULU tüm kadrosu ile en güzel en iyi eğitim öğretimi hakkı ile vermeye hazırdır.Yeterki öğrenci istekli olsun,veli istekli olsun ,kişiler öğretmenle uğraşacağına okula gelen gelemeyen ders çalışan çalışmayan öğrencisi ile uğraşsın."Davulun sesi uzaktan kulağa hoş gelir" bu tür eleştirileri yapanlar gelsin her şeyi okulda gözlesin Bütün yorumculara saygılar iyisiile kötüsü ile yapacı yorumu ile eleştiri yönü ile

ismi lazım değil-8.02.2007 

Sayın Kayserili öğretmen arkadaşların yeterince özverili çalıştığından söz etmişsin.Sizlerle bir olayı paylaşmak istiyorum.1992-1993 eğitim yılında orta okulda bir öğretmen derse bazı nedenlerden dolayı derse 20 dakika geç girdi ve bize şunları söyledi ben şuanda sizin eğitim hakkınızdan 20 dakikayı israf ettim bu yüzden sizden özür diliyorum hakkınızı helal edin dedi.'''Bu günse hangi öğretmen yarım dönem bazen biryıl eğitim vermesi gerekirken çocukların eğitim haklarını gasbedip daha sonra o çocuklardan özür dileme sorumluluğunu göstermiştir.Çünkü çocuklar o haktan mahrum edilmiştir.Yorumu siz yapın.

derin darbe-8.02.2007 

Sayın Sızılörenli hemşerim aynı şarkıyı farklı dillerden söylüyoruz.Hiç bir konudada suçluluk duymuyorum gene söylüyorum ki bizim konumuz dernekler değil PARLAKLAR İLKÖĞRETİM OKULU'ndaki eğitimin neden düşük olduğu.Bu konuda hemfikir olduğumuzu sanıyorum.

derin darbe-8.02.2007 

Sayın "derin darbe" diyeceğim ama maalesef böyle soğuk/amiyane ve biraz da gari meşruluk kokan bir kelimenin başına "sayın" hitabı takdir edersiniz ki hiç yakışmıyor. Yapılan yorumda söylenen rumuz muhatap alınmamıştır. Bu suçluluk duygusundan kaynaklanan bir refleks olsa gerek. Rant konusunda rahatsız olmam birileri emek/çaba sarf edip bir şeyler yaparken birilerinin de gayet vurdumduymaz/sorumsuz bir şekilde böyle bir konuyu gündeme getirip suyu bulandırmak istemelerinden kaynaklanıyor.Çok okuyup duyduğunuzdan olsa gerek bulanık suda balığa çıkıyorsunuz. Ayrıca yazılan yorumda hiç bir siyasi tema yok.Belki ikimizde aynı şeyi söylüyoruz siz zan altında bırakarak konunun dernekle ilişkilendirilmemesini söylüyorsunuz, ben de yapılan bir çalışmaya teşekkür ederek bir hemşeri vefası sadedinde konunun dernekle irtibatlandırılmamasını yazıyorum.İkisi arasında "derinliğiniz" kadar fark var. (

KIZILÖRENLİ-8.02.2007 

sayın Kızılörenli derneğin sorumluluğunun olmadığını bana değil en baştan beri inadına inadına konuyu derneğe getirenlere söylemelisin.sorumlunun dernek olduğunu söyleyenlerin yorumlarına bakınız.Rant konusunda da neden gocundunuz anlamadım konu eğitim seviyesinin düşüklüğünden çıktı siyasi bi boyuta geldi. dernek hakkında tek kelime yazmamışken isimsiz bir yazının ısrarla konuyu benim derneği sorumlu tutuyormuşum gibi göstermeside ilginç daha öncede söylediğim gibi benim hiç bir dernekle alakam yok ama okuyup duyduklarım derneklerin amacından çıktığını da gösteriyor. daha fazla da uzatmaya gerek yok

derin darbe-8.02.2007 

Eğitim seviyesinin düşüklüğünün sorumluları aranacaksa en az sorumluluğu olan Dernektir herhalde. Tartışmanın neden bu alana kaydırıldığını anlamak zor. Derneğin bir süre sonra rant elde etme yeri olduğunu söylemek ağır ve seviyesiz bir itham. Tam bir boşboğazlık örneği. Varsa bu yönde somut bilgi ve belgeleriniz yasal merciileri vardır, oralara müracat edilebilir. Yoksa kişisel / duygusal bir tavırla kimse hakkında ulu orta ifadeler kullanmak Kızılören Kasabalılara karşı saygısızlık olsa gerek.

KIZILÖRENLİ-8.02.2007 

Gereksiz polemiklere neden olacak yorumların yazılmaması önemle rica olunur.(Kiziloren.NET)

Kiziloren.NET-8.02.2007 

ADAM GİBİ ÇIKIP DERNEGİN YANİ YÖNETİCİLERİ ELEŞTİREMEYE CESARETİ VE YÜREGİ OLMAYAN ZAVALLILAR EGİTİMİN DÜŞÜKLÜGÜNÜ DERNEGE KESİYOR SİZİN GİBİ NESLİ TÜKENENLERİN SONU GELDİ ANCAK BÖYLE YAZARAK GİZLİ GİZLİ KİNİNİ KUSUYOR AMA HİÇ Bİ ZAMAN TARAFTAR BULAMAZSINIZ KELAYNAK KUŞU GİBİ NESLİNİZ TÜKENMEK ÜZERE BİR ELİN PARMAGINI GEÇMEZSİNİZ *?*a bu cevap

cevap verilecekde biri degilsin ama olsun -8.02.2007 

KASABADAKİ OKULUMZDA ÖĞRETMENLERİN TÜMÜNÜN ÇOK DEĞERLİ OLDUKLARINI FEDAKAR VE ÖZVERİLİ ÇALIŞTIKLARINI DÜŞÜNÜYORUM VE DAHADA GAYRETLİ ÇALIŞACAKLARINI ÜMİT EDİYORUM.

KAYSERİLİ-8.02.2007 

""bir bilen """ şimdi sen okumadığın içinmi böylesin bolca lisa-ı israf edersin.iyi ozaman biraz okuda yorum yerinde yorumun kısası makbul ifadesi yerini bulsun.allah senin yanındakilere yardım etsin yazın bukadarsa çene nasıl allah bilir.belkide herşeyi benbilirim hevesindesindirde.bu eleştirileri sürecek taa ki kim olduğunu öğrenene kadar::) öğrenin ce bu lafları haketmiyosan eleştirmeyeceğim.

"bir bilen" hevesnde olana-8.02.2007 

*?*Arkadaş konuyu ben okudumda anladımda eğer okulardaki eğitim düzgün hakkıyla öz verili bir şekilde verilse öğrencilerin dersaneye gitmek gibi bir mecburiyetide olmayacak.Dersanelerdeki eğitimciler de aynı öğretmen öğrencilerde aynı öğrenci ee bu bu çocuklar dershane de öğreniyor da neden okulda öğrenmiyo demekki suçlu yine okulda ki öğretmen.Çocukların dershaneye gitmek istemeyişlerinin 1. nedenide okulda aldıkları yetersiz eğitimden dolayı okulda hiç görmediği dersi dersana de görüyo doğal olarakta anlamıyor o derside tabiki haftada 2 gün bir kaç saat dersle o kunulardan yeterli hale gelemez.ayrıca ben konunun başlığınıda içeriğinide çok iyi anlıyorum sen neden derneği suçlamak için benim yorumlarımı kullanıyorsun benim dernekle hiç birligim yok ben sadece kızılörende yaşayan bir kızılörenliyim sen istersen baştan yorumları tekrar okursan eğer sen ve senden başka birkaç kişinin dışında kimse dernekten bahsetmiyo sadece parlaklar ilköğretim okulunun eğitim seviyesinin düşük oluşu ve neden leri tartışılıyor haklısın suçlu dernek çünkü okulun seviyesini meydana çıkardı eğer bu bu imkan verilmese bu bu eğitim düşüklüğü hala ortaya çıkmamış olacaktı.okul çocuklara hala okuma sevgisini bile aşılayamamış.(do you understand.)

derin darbe-8.02.2007 

Dernekle bir sorunumun olduğunu sanan arkadaş dernekle hiçbir sorunum yok kaldıki ben derneğin yaptığı hizmetleri eleştirmiyorum ''"Kasabamızda eğitim seviyesi neden düşük?" cümlesinin kendimce yorumunu yapıyorum ama sen ve senin gibi düşünenler konuyu aldınız dernek te birleştirdiniz bu kasaba dernekler kurulmadan öncede vardı dernekler olsada olmasada yine var olmaya devam edecek ben kasabada yaşayan biriyim ve pek çoğunuzun yaptığı gibi kızılören kasabasını net ten takip etmiyorum.Ve yinede şunu da söylüyorum ki derneklerin hiçbiride kasabaya hizmet amacıyla kurulmuş olsa bile bir süre sonra kişilerin rant ve çıkar savaşlarının arenası haline geliyor bunada herkez şahit.Bu yüzden lütfen her konuyu derneklere baĞLAMAYIN.

DERİN DARBE-8.02.2007 

tüm köylüleri işportacı yaptınız ondan

lokman taş-8.02.2007 

uygun nick bulamayan arkadaş haklısın

-7.02.2007 

dernekle bir sorunun olabilir ama iyi adımlar atıldı okumakda gözü olanlar dernek sayesinde şu an çok güzel ortamlarda eğitim imkanlarından yararlanıyor allah razı olsun hep eleştiririz zaten derneğin yapamadığını siz yapın çok değil bir kişi okutun adam edin sizin eseriniz olsun lafla peynir gemisi yürümez ne kadar derin bir darbe olursan ol

-7.02.2007 

Ortada bir sorun var,Sorunun nasıl çözüleceğini bıraktınız suçlu avına çıkmaya başladınız.İstemeden de olsa sorunu çözmek için aranan yolların tıkanmasına neden oluyorsunuz.Çözelim derken konuyu çözümsüzlüğe sürüklüyorsunuz.Kimsenin başka birini suçlamasına gerek yoktur.eğitim seviyesinin düşük olmasında ilgili herkesin ortak payı vardır. Bu sorumluların içerisinde öğrenciler, veliler, idareciler, eğitim sistemi ilgili herkes bir şekilde SORUNA ORTAKTIR .Soruna nasıl çözüm getiririz diye uygun şekilde konuşulması tartışılması gerekmiyormu?Herkes birbirini suçluyor. Suçlu arayacağımıza konuyu nasıl çözeriz diye tartışalım.Lütfen bir birimizi kırmadan hakaret içeren yorumlara yer vermeden yorum yazmaya özen gösterelim. Kusura bakmayın uygun bir nick bulamadım, isimde yazamıyorum.

-7.02.2007 

1  2 3  4  5 
  Şimdi Sarıgöl'e ulaşım daha kolay!
  Sosyal tesislerde iftar başlıyor
  Kızılören Futbol Turnuvası soan erdi
  Kızılören-Şeyşaban yolu açılıyor
20.04.2024 Cumartesi