YORUMLAR |
niye kuralsız ev yapıyonuz ya dedim kine size yapmayın dedim
turabi-23.05.2014
|
|
kardeş kanunsuz iş yaparsanız yıkarlar
38@39-15.11.2012
|
|
abi bu devirde kürt olacan devlet herseyını veriyor yedigi önunde yemeigi ahırda ... bı gidin bakın istasyon mevkiine fakiriz diyenlere bakın bide koydekı hemserilerimize bakın koyde 2 tane inegi var ama kürtlerde 20 tane .... eee arkanda devlet olursa boyle azar bu ....
çardaklı 58-11.09.2011
|
|
Gerçekten çok üzüldüm evleri yıkılanlara Allah sabır versin.
Muhterem dost-8.02.2011
|
|
Arkadaş yazmışda evleri yapmadan önce uyarmadılar diye arkadaşım seçim zamanı yaparlarmı öyle bişi :-)
-23.07.2010
|
|
bu köyde imar yokki evleri nasıl yıkıyosunuz
borçlu adam-8.04.2010
|
|
gerçekten çok üzüldüm yıkılan evlerin sahiplerine sabır diliyorum
borçlu adam-8.04.2010
|
|
katılıyorum size mehmet bey tebrikler siz bunu sahsi olarak söylemediğinizide biliyorum güveniyorum tespit tam yerinde bence ama o kendine ruhsatı çıkartmıştır başkanlık döneminde o sebepte masum köylünün evleri yıkılır birde yıkılmayanlar evlerin parasını öder belediyeye vermeden alanmassın hizmet verecek ama kızılörenin ülüğüde sıkılacak paran varsa yaşarsın hale getiriyorlar.
-21.03.2010
|
|
herşeyde bi hayır vardır..
shr-glr-12.12.2009
|
|
sevgili hemşerilerim her işte bir hayır vardır.bin yıllık tarihi mezarları çığnayıp araba yolu açarken sesiniz çıkmıyor.şimdi vay akparti şubu diyorsunuz.ambulansda affedersiniz hayvan taşınırken nerdeydiniz.on yıldır hükümetle kayseri ileaynı parti böyle fırsat yakalamışken ne yapıldı.şimdi biraz hizmet görün.kasabamız büyüdü plana uymak zorunda.ama eski kasaba mahle oldu demekki yıkılacak başka yer kalmamış .yeni başkana alışmalısınız dayanmalısınız buda gelir buda geçer saygılar.
uzaylı rıfkı-6.12.2009
|
|
saygı değer hemşerilerim yıkım hezeyanını görünce çok ağır şekilde üzüldüm. insanlarımızın emeklerini yok etmek gasp ve cebirdir dolaylı şekilde gasp tır .bu yıkımı yapan kurum ise insanlarımızın ümüğü sıkılarak toplanan vergilerin hezeyana uğradığı pervasız şekilde paraların har vurulup harman savrulduğu belediyelerden bi tanesidir. köyümüzdeki yıkılan evler amerikadaki manhattın semtiyle aynı katagörüde değerlendirilmiş ve insanlarımızın tasarrufları yok edilmiştir konuyla ilgili hiç bir kurum yada yetkili konuya duyarsız kalınmıştır. bu tutum bizleri kaderi olmuştur. bu sebepten dolayı gezginlerde yabancu hayrankığı başlamıştır niye derseniz bu gibi acizlik karşısında milleti temsil edenler ancak devletin temel taşlarını sökmekle meşgullerdir. yazılarım radikal ve kırıcı olmuş olabilir tüm hemşeriler ve bürokrasi ve millet vekili sıfatındaki insanlarla tartışmaya açığım.saygılar.
ezilmiş garip-5.12.2009
|
|
niye evleri yıkıyorlar ki?
isim yok-30.11.2009
|
|
ben de sizin evinizi yıktırıcam
kayseri-29.11.2009
|
|
adamlar evini yapmadan önce niye uyarmadında evler yapılıncı yıkıyon adamların zararını versinn
ahmet-11.10.2009
|
|
kısaca üzüldüm
recep şimşek-10.10.2009
|
|
ya insanlar o evleri nasıl yaptırıyorlar haberiniz varmı borcla yapılıyor daha borçları var belediye gelmiş o evleri yıkıyo yanlız siz ak partiye oy verdiniz o adamı başkan yaptınız gününüzü gördunuz.zamanın da oy vermeselerdi böyle olmazdı şimdi ama 5 yıl daha millete acı cektirir?
süksünlü-8.10.2009
|
|
böyle yıkım mı olur yıkım dediğin evin tamamını yerle bir eder ... bi pencere açtılar diye sanki evsiz kalmışlar gibi büyütüyorsunuz .. seçim zamanı herkes kaçak, yol demeden bulduğu yere gecekondu dikiyo sonrada yazık diyorsunuz ... yazık falan değil hatta az bile zaten doğru düzgün yıkmadılar bile ........
...:::...-5.10.2009
|
|
yıkılsın tabi iyi olur. yanlışlık yok bu evler tamamen bilinçli olarak yapılmıştır . köylü dikkatli olsun bu da onlara ders olsun
eyüp de souza-3.10.2009
|
|
yazık bence bu yapılan insana eziyet yazık .
servisçiler kralı-3.10.2009
|
|
belediyemiz çokyazıketmiş şimdiye kadar imar nerdeymiş ona kalırsan köydekibütün evler yıkılır milletin yuvasını yıkmasınlar kınıyorum
izmirden-3.10.2009
|
|
mehmet kılkıçkaya sen hayatında hiç bir şeyden memnun kalmazmısın
sana yaranmak için ne yapmak gereekiyor
her şeye karşısın insaf yahu....
tahtakalesen seni iyi tanıyan biri-2.10.2009
|
|
ben pişmanım nikli hemşerime katılyorum gün olaki başkaolumsuzluklar dumayalım ama malesef hep yıkım bir iki göz boyama ondanonrası felaket zinciri cünkü bizimhemşerilerimiz mutlulugu başkasında tatmak istediler şuan tadıyorlar bilakis konuya gecelim bu magdur insanların işlemiş oldugu suc ev yapmak...vesayre tamamanladıkda tabuya neolmuş veremiyormuda yıkıyo ucuruyor bu kadarinsanın cigerini yakıyor amadogru (bizkızılörenli)olarak hak etmezdik şimdi hak ediyoruz kimse alınmasın oyıkılan evleri biliyorum ima uygundur ama şununuda bilsinler sevenler sevilenleri asla unutmaz.sayın belediye başkanın.incesudan kızılörene gelirken demiryolundan 2km ileride sagda sene1982de 3 cadır vardı şu an2009da köye o 3cadır olan yer bircok beton ve taştan ev yapılmış ve insanlarda hicmihic incesuluya benzemiyor hepsi de dogulu bu insanların ev tapularını dogudanmı vermişlersiniz ...ben bunu anlamakta zorlanıyorum acaba oyapılarıda yıkabilecekmisin kendine bir sor başkanım korkma
HAYDİ GENCLER OKULA-2.10.2009
|
|
o kadar yapılacak iş varken insanların emeklerle umutlarla yaptığı evleri yıkmak marifetse bravo belediyemizi alkışlayalım
burakm-1.10.2009
|
|
sayın kızılorenlı hemserılerım her sey kuralına gore olursa kımse gelıp oraya soz soylemez fakat kızılorenlı hıcbır ısı kuralına gore yapmaz onun ıcın once kendı ısını saglam yapacaksın ondan sonra beledıye başkanını elstıreceksın beledıye baskanı kızıloren kuruldugundan bu zamana kadar aldıgı hızmet kadar hızmetı bu donemde aldı yapılan hızmetlerden dolayı teşekkurler
1927-1.10.2009
|
|
katılıyorum size mehmet bey tebrikler siz bunu sahsi olarak söylemediğinizide biliyorum güveniyorum tespit tam yerinde bence ama o kendine ruhsatı çıkartmıştır başkanlık döneminde o sebepte masum köylünün evleri yıkılır birde yıkılmayanlar evlerin parasını öder belediyeye vermeden alanmassın hizmet verecek ama kızılörenin ülüğüde sıkılacak paran varsa yaşarsın hale getiriyorlar.
turko-1.10.2009
|
|
İlk önce yıkılacak yer var. O da mehmet şahin in evi. Çünkü belediyelik gitti, bu durumlar yaşandı. Belediyeliği kaybetmenin bedelini köy olarak çekiyoruz ve daha çok çekeriz
Mehmet Kılıçkaya-1.10.2009
|
|
çok yazık olmuş ne umutlatla yapılmıştı o evler bunun suçlusu sadece halkmı yaptıranın bunda suçu yokmu .bence hesap sorulmalı yetkililerden
m.gönen-1.10.2009
|
|
incesu belediyesine incesu yetmedi fakir fıkaranın evini yıkmaynnan olmuyo zenginin evini yıkda ozaman görek
ist-30.09.2009
|
|
anıgın bogaza ıncesulu kuyu yapacak olursa beledıye kepceyle kuyuyu kazdırıyor kumunu cımentosunu bedava tasıyor beledıye gıttı hızmet geldı dıye sevınen hemserılerım buyurun cenaze namazına ayıkla pırıncın tasını bunlar ıyı gunlerınız daha durun neysekı bızım kasabadan aldıgı oyla secıldı ya bırde bu kadar mınnet borcu olmasaydı da gorseydınız bız bırlık olmassak bız organıze olmassak benları hak edıyoruz demektır
ben pısmanım -30.09.2009
|
|
gitti güzelim evimiz ne emeklerle yaptırdık biz orayı :'(
yaren'e-30.09.2009
|
|
olacak iş değil ya
....-30.09.2009
|
|
garibanın evi muhabbeti yapmayın hizmet geldi daha önce çivi çakmayanlar gariban ayağı yapmayın köylü geneli çoğunluk memnun %98
murat ertan-30.09.2009
|
|
utanın ilk önce acarkenti yıksaydınız bir buramı kaldı gariban insanların evini yıkıyorsunuz...
ŞADİ BUĞDAYCI-MERSİN-30.09.2009
|
|
söylecek çok söz var. ama şu anki söz bize biz den başkası sahip çıkamaz.zekeriya başkan diyorki bütün hizmetler kızılören için. yapılan hizmetlerin çoğunda kayseri büyük şehir belediye sinin katkısı olduğunu biliyorsunuz. ama yinede bravo yaşasın başkan diye alkışladık. şimdi ise durup düşünme zamanı.kendi köyümüzden bir başkan çıkarta bilse idik şuanki durum da olurmuyduk.iyi düşünelim doğru karar verelim. kızılören metropol leşiyor gün gelecek o makam sizdende gidecek elbet . acaba başkan incesu da bukadarr yıkım yaptınmı
adana dan çetin kardeşler-30.09.2009
|
|
olacak iş degil ya hiç bir altyapısı olmayan ama herşeyi kedi gücüyle yapan kasabanın genişlemesini saglayan inşaatları kaçak diye yıkmak bence şehir belediyelerinin degerli olan yerleri yıkıp birnevi rant saglamak için tatil zaptı tutuyor ama kasabada rant diye birşey olmadıgına göre neye dayanarak yıkıldıgını bir vatandaş olarak anlamış degilim.yımlarla köylerin gelişmesi engellenmiş oluyor.eski yapı dolu çitili evler taştan onlar daha tehlikeli şimdiki yapıda çimento demir var en azından köyümüz köy statüsünde kalsa idi bunların hiç biri olmazdı.
kayserli-30.09.2009
|
|
yıkılan yerlerin resimlerini biraz geniş açıdan çeksenizde hangi otobanın hangi şeridine engel oluyor bizde görsek bu inşaatların yapım aşamasında belediyenin izninin olmadığı 1 tane jandarma eri tarafından tebliğ edilse idi oraya tek tuğla konmaz ,milyarlar harcanmaz ,milli servet heba olmazdı sanki prefabrik binamı dikildi bir günde seçim çalışması yapan bütün adaylar koltuğa oturana kadar o inşaatın önünde seçim konuşmalarını yaptılar seçim bitti aslan kesildiler hiç kimse yasal olmayan birşey istemiyor ama sanki belediye tuzak hazırlıyor gibi geliyor bana eğer eksik biliyorsak resmi açıklamanızı yapın bizde doğru ney bilelim çok şeymi istiyoruz mantıklı bir izah bekliyoruz belediyeden eğer haklıysanız susarak haksız duruma düşmeyin saygılar
a.k-30.09.2009
|
|
bogazdaki kaçak yalının yıkımımı bu ne ya ne yapmaya çalışılıyo anlamak mümkün deyil yapılan dier işler mükembel ama bunu anlamak mümkün deyil garip gurebanın ne zorluklarla yaptıgı evi yıkmakla neyin alt yapısı ya böyle alt yapımı olur çıksın biri bu yıkımlar hakkında ciddi manada bi açıklama yapsın bunu bilmek hakkımız diye düşünüyorum
-29.09.2009
|
|
Yapmışken bir işi tam yapın yarın kırdığınız yerleri yeniden yapacaklar.
yapılan yanlış varsa tamamen kökünden kazıyın. hiç kızmaya köpürmye gerek yok bu devletin kuralları var ya uyarsınız yada altında kalırsınız.
niran-29.09.2009
|
|
1
|